Euro 2012 : Demam Euro Kembali Lagi !


hey blogger-blogger ! wahhhhh da berminggu Cik Eyla x berblogging rindu rase nye ahaha ! rindu nk terjah blog blogger-blogger.Sebenarnye Cik Eyla tak kemane pon..cuma terlalu banyak keje..stress pon ade huhu.

Wokey la berbalik pade tajuk di atas haaa sekarang pergi mane-mane jer orang perkata kan EURO EURO EURO ad0ooiii..demam Euro kembali lagiiiiiiiiii.Cik Eyla pasti ade di antara blogger-blogger pon ikuti Euro 2012 kn. ! Cik Eyla tak terkecuali hehe..memang minat Euro nie tapi tak de la ikuti sepenuh nye..tengok mane yang sempat jer.Pasukan Pilihan Cik Eyla sentiase portugal hehe.So sapakah pasukan pilihan korang? n pasukan manekah yg akan kew final..Tungguuuu 

Greece
Itali
Poland
Jerman
Rusia
Denmark
Sepanyol
Sweden
Belanda
Perancis
England
Crotia
Portugal
Ukaraine
Republik Czech




- Sekian -



18 comments:

  1. Minat EURO eh ?
    Saya sokong Spain..hehe..
    *Tapi tak layan sgt dan mmg tak tgk perlawanan cuma sokong jerw . . hehe
    Well , budak asrama mmg tak tgk TV la kann ? hehe

    ReplyDelete
  2. waa.. nh mesti peminat bola nh :D

    ReplyDelete
  3. Salam ila :)

    aaaa..yg menang nnti, yg tu lah lana sokong! hahahahaha

    ReplyDelete
  4. saya tak minat bola . hehe . and saya tak sedar pun EURO dah start :D

    ReplyDelete
  5. Tak minat sangat bola tapi kalau kaki ada ajak nonton layan gak

    ReplyDelete
  6. xminat bola lah.. tp aku sonong france and italy. muehehe

    ReplyDelete
  7. jom join!
    http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    Hadiah :
    * Sebuah MP3 Player
    * Sebuah Phone Samsung
    * Sebuah Kamera Lomo
    * Button Badge K-pop
    * Inner Neck
    * 30 Bloglist Selama Sebulan
    * 10 Banner

    ReplyDelete
  8. x brap minat tang bola2 ni tp yg len kat umah skang ni dok citer pasal euro 2012 ni lah! mmg demam ler

    ReplyDelete
  9. aah..mmg..xleh tgk channel lain dh..
    sy sokong...sape yeeee...yg menang sy sokonglah..

    ReplyDelete
  10. tak tngk...tp layan sikit2 suker tengok player yg hencem2 hehe

    ReplyDelete
  11. demam bola..hehe

    ayu taq eyla ;-)

    http://arelinayu.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-jaakechik-corner.html

    ReplyDelete
  12. layan baca entri lagi kat sini!!

    ReplyDelete
  13. awak sticker da lama siap... check email ea... :)

    ReplyDelete
  14. wah,,bole gadoh ni..viva espana:P spain..yeahhhhhh..kihkih

    ReplyDelete
  15. salam..


    terlayan bola sbb suami ...hehe

    ReplyDelete
  16. Salam Slmt Pg..
    Jom Join Segmen..

    http://srikandi-permatahati.blogspot.com/2012/06/contest-edit-picture-by-nisa-kinara.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum
Sudi - Sudi La Comment Yer 1 Pon Jadi
Makasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...