Mutiara Motors Resort



wokey time update entri ! kali nie nk story sikit pasal MUTIARA MOTORS RESORT.hari tu Cik Eyla ada la pergi sana.Saja bermalam dan bersantai-santai lari dari kebisingan bandar..ahaha ! Mutiara Motors Resort nie teletak nye di Sedili Kecil Kota Tinggi,Johor.

Kota Tinggi Sedili terkenal dengan sumber ekonomi hasil dari laut dan perikanan walaupon ia nye kampung Felda tapi banyak tempat-tempat Pantai Peranginan yang indah untuk bersantai holiday.

Berbalik pada Mutiara Motors Resort..Resort nie adalah anak syarikat Mutiara Motors Sdn Bhd di mana syarikat pemegang permit import ( AP ) dan juga wakil pengedar kereta jenama terkemuka dunia iaitu Toyota,Artega dan Lexus.

Uniknye Mutiara Motors Resort tiap pintu Chalet Mutiara Motors Resort diletakkan jenama/nama plate kereta keluaran Mutiara Motors.Resort nie Chalet nye terbahagi kepada 2 bahagian.Ada Chalet tepian pantai dan Ada Chalet pendalaman,pendalaman tu terpisah dari Chalet tepian pantai..ia harus menyeberangi jalan.
untuk maklumat lanjut boley la klik sini 

Di kala berjalan, santai, holiday kew mesti la nk shoot gambar kan..itu da tentu-tentunye ! hehe..






Selamat Datang Ke Mutiara Motors Resort



Di Tempat kaunter dalam nye ada tersedia bilik-bilik juga


 Mutiara Log Villa



Chalet Pendalaman


0hh My Si Kancil Puteh


Chalet Pendalaman ( 2 katil )





Jalan Menyeberangi ke Tepian pantai





Tempat Menjamu selera


Dalam Kawasan Tepian Pantai


Pondok Bersantai





Pantai Yang Indah

- Sekian -




59 comments:

  1. wahhh comeyy jugak tempat ni. nanti kalau ke sana bleh singgah!

    ReplyDelete
  2. comel jea rusa tu . hehehe :p
    best laa pemandangan dye :)
    pantai ? oh my fav ! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Mun : rusa tu besar jugak
      cik eyla bergambar kat situ terserlah kekecikkan cik eyla hikhik

      Delete
  3. Bestnya... Cantik jugak pemandangan Mutiara Motors Resort ni. hee :D

    ReplyDelete
  4. Tks infonyer. might try tis next time

    ReplyDelete
  5. ina pernah datang cni sbb mase tu ade kem...tempat ni menarik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Ina : cik eyla pertama kali g hehe..yup pemandangan menarik =)

      Delete
  6. wah!!!!cantek tol tempat neh...x penah dengo pon...rase cam nak pegi jer...tapi,paling jauh pon penah sampai kat simpang renggam...x der member kat sane...leh lah awk jadik pemandu pelancong...hakhakhak...n'way salam kenal....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pheonix : alaaa google jer so jupe la mcm2 tempat yg menarik hehe

      wahh jadi pemandu pelancong ahaha !

      Delete
  7. wah cambest je tengok..best3 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caer : bole la menarik jugak tempat nye..sekadar untuk bersantai..

      Delete
  8. wah...
    best jgx tmpt nie arn....
    iema nme je dox kota tggi, tp iema lom cmpai sne lg ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. iema : ahaha ! nanti sampai la tu hikhik

      Delete
  9. vERY d nice view.... mana best sini ke desaru??? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. paripari : cik eyla lame x g desaru la so x tahu pew citer skrg kat sana tapi pantai nye pon cantik juga =)

      Delete
  10. wah ! seronoknya. pemandangan pun nampak indah jep. ;)

    ReplyDelete
  11. waahh . eyra nak g sini laa :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyrah Meow : hehe t singgah taw pastu singgah umah cik eyla sekali bahaha

      Delete
  12. wah bestnyer...! memang unik.. letak nama kereta kat pintu chalet..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. CKJ : maklum la syarikat kereta kata kan hehe

      Delete
  13. nyaman je tgk pemandangan..
    harus pergi ..and masukkan dlm list ..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pucat : mesti kaki holiday gak kan hikhik

      Delete
  14. waaa tak tau pulak Kota Tinggi ade tempat mcm ni.. ingatkan ade air terjun jek..
    tenkiu sbb share.. =)

    ReplyDelete
  15. setakat ni baru g kota 2 kali..tak penah sampai situ lagi..sobsob

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis : kalo cam tu kene la g kn ! tp jgn lupa bwk cik eyla miahaha

      Delete
  16. wah! bestnye. xpenah smpai johor lagi. Tsskk!

    ReplyDelete
  17. wah memang cantik, dah lama Nh tak berkunjung ke sini, walaupun tak lah jauh mana kan..hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. NH : wahhh da pergi dulu kew x ajak heh ! hehe..

      Delete
  18. ikottttttttttttttttttttttttttttt

    ReplyDelete
  19. cantiknya tmpat ni...xpnah dgr sblom ni nma mtiara resort...

    ReplyDelete
  20. sonoknye bercuti....
    cntk tmpt 2
    dh follow dyla..

    ReplyDelete
  21. ~cantiknya..mesti best dapat lepak situ :)

    ReplyDelete
  22. Cantiklah pemandangannya....Mesti best...

    ReplyDelete
  23. 25 ke umurnya?nmpk muda. :)jom join contest abg.

    ReplyDelete
  24. Tak pernah pergi lagi kat sini.

    ReplyDelete
  25. homestay dye cantik sangat...:-)

    ReplyDelete
  26. Kalau ada rezeki pegi Johor, nak try tempat tu lah. Hehe.

    ReplyDelete
  27. mcm best je .. hehe .. follow sini ye akak kecik .. :)

    ReplyDelete
  28. Cantiknya...belum pernah sampai sini lagi.

    ReplyDelete
  29. nyaman lihat resort ini...

    ReplyDelete
  30. dah lama x pgi bercuti.. skali skala dapat rehat santai2 best gak tmpat cam ni...

    ReplyDelete
  31. bersih jer kawasan sekitar......
    ketenangan yg dicari.....

    ReplyDelete
  32. wah!! macam menarik je tempat ni!!!

    ReplyDelete
  33. kak..facitity tempat ni okay ke? means aircond...tandas...sume bfungsi dgn baik?

    ReplyDelete

Assalamualaikum
Sudi - Sudi La Comment Yer 1 Pon Jadi
Makasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...