Selamat Hari IBU dan Selamat Hari GURU


hey sahabat  blogger ! wahh bulan MEI  nie banyak betul tarikh sepecial kan bermula dengan HARI PEKERJA,HARI JURURAWAT,HARI IBU,HARI BELIA dan hari nie HARI GURU.

So di hari nie Cik Eyla nk wishh SELAMAT HARI IBU SEDUNIA ( sempat lagikan hehe ) 13 MEI da wishh dekat MyUmie tersayang siap bagi something lagi.Sebenarnye hari-hari memang hari ibu..tiap saat detik kite tentunye menyayangi ibu kite sendiri.Tapi tak salah juga untuk meraikannye yang penting kite meraikan dengan cara yang betul.

Wahai


MyUmie Tersayang



Untuk Hari Guru

SELAMAT HARI GURU SEDUNIA
Terutama Untuk Guru Sekolah Jenis Kebangsaan Cina PEI WHA Perling JB,Sekolah Menengah MAAHAD AL-RIDZUANIAH Bagan Serai Perak & Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Rahmat JB




- Sekian -

29 comments:

  1. Replies
    1. Cik Adieb : selamat hari guru juga yer =)

      Delete
  2. camat hari guru ;)

    singgah blog kamu...sudah follow...

    ReplyDelete
  3. betul tu.. bnyk hari2.. hehe.. tp xde cuti.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ejulz : ambooiii madah nk cuti jer ea hehe !

      Delete
  4. Selamat Hari Ibu & Selamat Hari Guru ^_^ hehe

    ReplyDelete
  5. Wahhh... ada macam-macam hari ye bulan Mei ni... Akak cuma tahu hari pekerja je (sebab dapat cuti)... lain-lain hari kalau dapat cuti kan ke bagus. Kihkihkih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Reena : ahahaha lau ade cuti ikut hari2 special jawab nye bulan 5 la banyak cuti..miahaha

      Delete
  6. singgah sini...suke jugak lagu najwa tu...:)
    Selamat Hari Guru:)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. sesumpahmerah : selamat bulan mei hikhik

      Delete
  8. selamat hari guru n ibu kepada mereka...=)

    dear, details tu untuk pemenang GA cik lynn http://lynnlinda.blogspot.com/2012/05/mereka-yang-bertuah-adalah.html =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Lynn : y0ur to dear
      owhhh gitu ea..cik eyla xde luck hukhuk

      Delete
  9. selamat hari guru dan hari ibu !!

    ReplyDelete
  10. Datang dari segmen….as promise
    Sudah diletak URL anda dibloglist saya…
    Hanif blog bloglist - klik sini
    Bloglist adalah berdasarkan abjab
    Setiap minggu saya akan merayau di bloglist

    Tiada paksaan..hehehehe
    Letakkan Hanif Blog ( http://hanifidrus.blogspot.com) di bloglist anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En.Hanif : thanks sudi letak
      done follow awk n letak bloglist in my mylog

      Delete
  11. terlambat tak kalau nak ucap selamat hari guru sekarang.ekeke. tanpa pengorbanan mak, kita tak ada didunia dan tanpa guru yang mendidik kita tak akan berjaya. hehe.jasa mereka tetang dalam ingatan :)

    ReplyDelete
  12. Hari ibu yang paling penting.. Takder ibu, takder la jururawat, guru, pekerja dan belia.

    Hari kedua yang penting ialah hari guru. Tanpa guru mcm mana korang nak membaca. Nak jadi jururawat kena tau membaca.

    Hari ketiga penting ialah jururawat. Cikgu, ibu, belia dan semua pekerja perlu mendapatkan khidmat jururawat kalau sakit.

    Hari keempat penting ialah hari pekerja. Tanpa hari pekerja, semua orang kena berniaga sendiri dan semua kerja kena buat sendiri. Tanpa pekerja, takderlah bos.

    Hari kelima penting ialah hari belia. Barulah kementerian belia dan sukan dapat beroperasi.

    Hari keenam penting ialah hari cuti. Masa tu jerlah aku dapat tengok wayang dengan kengkawan.

    Hari ketujuh penting ialah hari blogger. Tunggu aku jadi PM.

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Mama untuk Eyla (bakal) jugak..keh2..

    ReplyDelete
  14. selamat hari guru n hari ibu..^^

    ReplyDelete
  15. saya sayang ibu saya...
    ayah?saya sayang juga...
    cikgu? pon sama...
    lagi????
    sy sayang semua la senang...^^

    hai cik eyla...
    semoga sejahtera hendak-Nya...

    ReplyDelete
  16. walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete
  17. bila nk update? :p

    tetibe tny org kn, blog sndri tak terhupdate. kehkeh

    ReplyDelete

Assalamualaikum
Sudi - Sudi La Comment Yer 1 Pon Jadi
Makasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...